Merhaba Hocam,

The number of used connections is 1% of the configured maximum. Kullanılan bağlantı sayısı maksimum konfigure edilmişin %1'idir.
You are using less than 10% of your configured max_connections. max_connections ayarının %10'undan daha azını kullanıyorsuunz.

Hocam, ben demiyorum ama mysqltuner diyor . Dilerseniz düşürün, yalnız düşürdüğünüzde yazılım tarafını kontrol edin too many connections hatası vermesin.


phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
max_connections kısmını çevirince şu şekilde yazıyor, daha da düşürmem gerektiğinden emin misiniz hocam sanki altında kullanıyorsun demek istiyor. Arttırmam gerektiğini anlıyorum bu cümleden doğru çeviriyor isem


Kullanılan bağlantı sayısı, yapılandırılan maksimum bağlantının% 1'i kadardır.
Yapılandırılmış maksimum bağlantılarınızın% 10'undan daha azını kullanıyorsunuz.

İngilizcesi şu şekilde;

The number of used connections is 1% of the configured maximum.
You are using less than 10% of your configured max_connections.