innovative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harf başı 1 TL bu arada
İlk açılışta mı sonrasında mı hocam çünkü ben destan yazdırdım ve İTO'ya ödediğim rakam 1200 TL'ydi toplamda yani pek bir şey ödemedim.