Bende yaklaşık 2 senedir türk telekom kullanıyorum. Fiyatlar konusu haricinde internetimden memnunum aydında başlayan serüven Bursa da devam ediyor. 50 Mbps hız olan paketi kullanıyorum. Genelde 47-48 leri görüyorum.