Arkadaşlar şirket sahibi olmadan bankaya gidip form doldurup varlık barışından yararlanılıyordu. Mükellef iken beyaanname verilip bu sağlanıyor diye biliyorum en azından öyle söyleniyor. Geçmişte bir para çekimi var ve varlık barışı yapılmadı ise bunun ıcın o bankadan cektıgmız parayı aynı bankaya geri yatırıp beyaanname vermemiz gerektiğini söyledi. Bu mümkün müdür? Yani geçmiş için bir beyaanname verilir mi? Ekstra vergi çıkar mı?