Sepetya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
UPS büyük sıkıntı. Ambar onlar sakın düşünme. PTT'de biz denedik. Ucuz diye herkes onlara yöneldi. Kargolar 5 günde anca teslim oluyor ya da hiç olmuyor. Müşteri memnuniyetini önemsiyorsan hele UPS'yi hiç düşünme. PTT'de aynı şekilde. Nacizhane önerim
İkisinide kullanıyorum ups den memnunun ama fiyat aşırı arttı ptt de bıktırdı artık. Mng, yurtiçi veya aras kargo anlaşma yapmak istiyorum en düşük ne kadar alabilirim acaba fiyat. Geçen bir arkadaş yazdı aras ta 8.5₺ ye gönderiyormus hemde hiç limitsiz