Ptt de 2 , ups de 3₺ kdv dahil hocam kapıda ödeme
UPS büyük sıkıntı. Ambar onlar sakın düşünme. PTT'de biz denedik. Ucuz diye herkes onlara yöneldi. Kargolar 5 günde anca teslim oluyor ya da hiç olmuyor. Müşteri memnuniyetini önemsiyorsan hele UPS'yi hiç düşünme. PTT'de aynı şekilde. Nacizhane önerim