Arkadaşlar merhaba, askerlik muayenemi oldum ve askerlik durum belgesi sorgulama ekranında 28/7 tarihine kadar ilişiği bulunmamaktadır yazıyor. Büyük ihtimal ile 28/7'de sevk tarihim, askerlik yerim vs belli olacak. Yani 28/7 tarihine kadar sülüs belgesi alamayacağım maalesef. Fakat işyerimden acaip derecede mobing görüyorum. İşyerinden tazminat almak için sülüs belgesini beklemem gerekiyor sanırım normal şartlarda. Fakat internetten araştırdığımda askerliği gelen bir bireyin 3 ay önce askerden ayrılıp ve kıdem tazminatına hak kazanmış olduğu emsal bir mahkeme kararı var. Yani 3 ay öncesinden işte ayrılan bir bireye devlet yeterli bir süre demiş askerlik hazırlığı, tatil vs açısından. Bende 7. ayın başında ayrılmayı düşünüyorum. İlk uzlaşmaya çalışacağım işyerim ile, aksi taktirde mahkelemelik olsak size durum ne olur? ÖZELLİKLE MUHASEBECİ ve AVUKAT arkadaşlardan yardım istiyorum.