aLLioni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumu ziyaretçilere kapatınca botlar engellenmiş olmuyor sanırım ?
Bu durumda botlar gelse bile herhangi bir içeriğe ulaşamadıkları için temelde aynı sonuca varmış oluyoruz zaten.

Dediğim gibi bu alternatif bir yöntem. İsterseniz robots.txt ile direkt engelleyin.