Forumu ziyaretçilere kapatınca botlar engellenmiş olmuyor sanırım ?
Bu durumda botlar gelse bile herhangi bir içeriğe ulaşamadıkları için temelde aynı sonuca varmış oluyoruz zaten.
Dediğim gibi bu alternatif bir yöntem. İsterseniz robots.txt ile direkt engelleyin.