Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumunuzun kök dizininde robots.txt dosyası oluşturup içine şu kodları eklerseniz tüm botları engellersiniz:

User-agent: *
Disallow: /
Alternatif olarak hiç robots.txt ile falan uğraşmadan forumu ziyaretçilere kapatabilirsiniz. Bu şekilde sadece robotlara değil normal ziyaretçilere de kapatılmış olur, işiniz tamamlanınca açarsınız.

/admin.php?options/groups/boardActive/
Forumu ziyaretçilere kapatınca botlar engellenmiş olmuyor sanırım ?