Kardeşim yanlış anlama senin için değil genel olarak söylüyorum bunu. Senin davetiyen yoksa biraz bekle illaki gelir aktifliğe göre vs. zaten gönderiyorlar. Ama başka arkadaşlar bence vermesin yani böyle herkes davetiye verirse çok ciddi bir güven problemi oluşabilir. Mesela diyorsun davetiyesiz kabul edilmemiş diye niye kabul etmemişler? Yönetim zaten inceliyor demekki birşeyler yanlış gitmiş kabul etmemişler. Önce bunu düşünmek lazım bence. (Bu benim görüşüm)