şahsi fikrim, btc düştü şuan alım yapıyorlar biraz daha düşebilir , btc dominansı yükselir ardından btc ralli yapar altlar ezilir, btc yataya bağlar dominans düşmeye başlar altlar ralli yapar, btc 28 in altında kalırsa ayı geldi demektir,
ayı geldiyse şuan tepedeyiz