Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce iyiymişiz. salgın hep var da, aşıların çoğu etkiliydi. şimdi salgınlarda güçlü geliyor gibiler, aşılar pek işe yaramıyor