Değerli arkadaşlar. Benim elimde iki adet davetiye bulunuyor. Bu davetiyelerden birini kendim için kullansam ama şöyle. Diyelim ki bu hesabı kişisel kullanım için diğer hesabı ise satış işlemleri için. Yani Instagram gibi kişisel hesap ayrı satış işlemlerinin vs. yapıldığı hesap ayrı. Bu tür bir şey mümkün mü acaba? Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.
İyi geceler dilerim.
Multi üyelik oluyor dediğin şey ve R10 üzerinde multi üyelik yasak.
Multi üyeliğin yasak olduğunu biliyorum. 😊 Sadeve bu tür bir işlem için belki bir izin vardır. Diğer hesap icjn kurumsal üyelik şartı gibi. Bundan dolayı soruyorum.