SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Multi üyelik oluyor dediğin şey ve R10 üzerinde multi üyelik yasak.
KURUMSAL ÜYELİK alırsa eğer açacağı ajans hesabına 1 kişisel 1 iş hesabı olabiliyor diye biliyorum