Hocam x oyuna ait keyi (xxxxx-xxxxx-xxxxx) yazıp hesaba aktif ettikten sonra yine x oyuna ait farklı bir keyi aynı hesaba (yyyyy-yyyyy-yyyyy) yazınca, yazdığınız key kullanılmış da olsa kullanılmamış da "bu oyuna sahipsiniz der" benim bildiğim. Yani kullanılıp kullanılmamış olduğunu anlayamazsınız. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.