Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ses kısma ile power tuşuna uzun basın.
Fastbot ekranı geliyorsa mi flaş ile yazılım atılacak

beraber atarız
Hocam 2 sn gelip geri gidiyor.