Hocam alamıyorum ses kısma ve güç tuşuna basıyorum 1 saniye geliyor ekran onun dışında ne yapabilirim acaba?
Hocam o zaman EDL modda yazılım yüklenmesi gerekiyor arka kapağın açılması lazım yada yetkili hesapla yüklenmesi gerek. Erkan gittiğin de pc telefonu görmeye devam ediyor mu? Aygıt yöneticisinden kontrol ediniz.