FatiHSy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fastboot moda alın hocam rom atın yardımcı olurum yapamazsanız.
Hocam alamıyorum ses kısma ve güç tuşuna basıyorum 1 saniye geliyor ekran onun dışında ne yapabilirim acaba?