Merhabalar, eski sürümlerin setup kısmında bir sorun olmuyor fakat yeni setup'da hangi programı kurmayı denesem 176 kodlu hatayı veriyor. Çözümünü bulamadım daha önce karşılaşıp çözen veya çözümünü bilen var mı ?