Dominance çıkmadan BTC nasıl çıkacak. BTC çıkmadan altcoinler çıkmaz. Adamlar aşağı yönlü kaldırac açmışlar BTC o yuzden düşüyor. Allah belasını versin bu kaldıraçlı sistemin. RSI seviyesi 30 un altında doimance 39 lardan 47 lere gelmiş BTC nin coşması lazım ama bu kaldırac yüzünden böyle. Şeref yoksunu Elon musk ın iyi bir haber paylaşması lazım ki milleti gazlasın. Bir iki BTC olumlu haber gelse işin seyri bir anda değişir. BTC çıkıp yataya bağlayınca peşinden altcoinler fırlar.