Pandemi süreciyle alakası olduğunu düşünmüyorum, 2 sene öncesinde de bu tarz olayları hep duyuyorduk.
O gün içerisinde 24 saat evde olmama rağmen, "Sizi evde bulamadık." diye mesaj attılar. Ardım kendilerini, evde olmama rağmen açıklayamayacağım için "Tamam, artık evdeyim." diyorum, "Şubeden teslim alamaz mısınız?" diyor.
Yahu arkadaş şubeden teslim almak istesem, kargoyu şubeye gönderirdim. Saçmalık.