bu işin şuan dominance ilede alakası yok domainance 60 larda gezerkende yükselişler oldu btt , holo ripple vs. daha bi çok coin cıktı.

Şuan çinin manipulesi , elonun konuşmaları paranın shit coinlere kayması ki günde 10 tane sıfırlı coin cıkıyor millet bunlara daliyor toplam marketten 1 trilyona yakın para çıkması bunuda tetherden anlayabilirsiniz. Yani bunun gibi bir çok sebeb var Allah sonumuzu hayretsin ayisi boğası degil bu hepsi dibe gidiyor. 4 ay geri gittik nakitte yakalandık içerdede paramız vardı bekleyecez artık