CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zararına satış vermediğiniz sürece zararda değilsiniz hocam
Spottaki işleme ölümüne HODL yaparım, gerekirse 5 yıl tutarım. Bu mantıkta olunca kaybetmek kazanmaktan daha zor.
Doğru hocam ama bana ters ben uzun vadeci değilim. Aylık trade yapıyorum bende alım yeri kovalıyorum.