btc dominance 60`a 70`e çıkarsa nakittekileri sevindirir tam sepetlik zamanlar olur ama nakitte olmayanları üzer çünkü altcoinleri yok eder resmen
Zararına satış vermediğiniz sürece zararda değilsiniz hocam
Spottaki işleme ölümüne HODL yaparım, gerekirse 5 yıl tutarım. Bu mantıkta olunca kaybetmek kazanmaktan daha zor.