Arkadaşlar adsense onayı alırken sitemizin temasının ücretli veya ücretsiz olması bizi bir adım öne falan taşır ücretli siteye daha kolay mı onay verir.


Birde ben tema satın alınca o temayı her sitemde kullanabilir miyim