e ticaret diyeceğim ama yakın zamanda araştırmalarım sonucu 30 bin tl altı stoklu satışın kar oranı çok düşük hatta zarar olduğunu düşünmekteyim 7 b,n tl vardı bende artık 5 bin var ne işime girdiğimi tahmin edebilrisiniz