scout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Merkezi IP'si statik, lokasyon IP'leri de statik ve lokasyon modemleri mikrotik ile çalışacağından dolayı köprü modunda. Mikrotik cihazlarına lokasyon interner erişim bilgileri girilecek ve yine mikrotik üzerinden merkez eşleştirilecek.
Merhaba,

o 4 mikrotik cihazı ve fortinet aynı ağ üzerindeyse ve modemlerde aynı şekildeyse kural ile modemler şunlara erişsin erişmesin diye yapılır yoksa vpn gerekli. Sizlere özel mesaj ile ulaştım.