Merhaba,
Arada mpls mi aldınız ?
VPN olmadan 4 lok. nasıl haberleştirmeyi düşünüyorsunuz ?
Selamlar,
Merkezi IP'si statik, lokasyon IP'leri de statik ve lokasyon modemleri mikrotik ile çalışacağından dolayı köprü modunda. Mikrotik cihazlarına lokasyon interner erişim bilgileri girilecek ve yine mikrotik üzerinden merkez eşleştirilecek.