1 gönderiye bakarak kesin bir şey soyleyemem ama eğer tüm gönderileriniz bu kadar etkilesim alıyorsa ve keşfetten etkilesim almıyorsa evet keşfet engeliniz var demektir.

Açıkcası keşfet engeli diye bir şey yok = Keşfet alamamak var.