enginkarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahalle arasi falan demiş arkadaşlar yukarda da Kurumsal firmadan bile kiralama sıkıntıli bence , senet kürek işlerine girmenizi tavsiye etmem
internetteki kurumsal firmaların dahi şikayetleri okusanız çok sıkıntılı durumlar olduğunu görürsünüz. Peki nasıl yapacaksanız arabaya ihtiyacınız var kiralamak gerekiyor firma bulacaksınız araya ya tanıdık sokacaksınız ya da senetsiz sepetsiz halletmeye çalışacaksınız. Tanıdık vasıtasıyla bir yer ile yakınlaşıp hep aynı yerden kiralamak iyi bir çözüm olabilir. Firma size güvenirse senetsiz sepetsiz verir arabayı. Tabii sağlık-ölüm kalım meselesi ise o zaman farklı. Öyle durumda insan hiçbir şey görmez o zaman yine tercihiniz kurumsal firmadan yana olsun. En son tercih edilecek yer mahalle arasıdır. Mesela ben bir tane oto kiralamacım olsun, araba altımda olmadığı zamanlar için diye çok uğraştım ama olmadı. Meslea bir taksicim var ihtiyaç oldukça biraz da sabırlıyımdır yarım saat önceden arıyorum geliyor çok uyguna götürüyor. Sürekli çalışınca iyi oluyor. Yine araba eşinde mi, yine araba tamirde mi gibi sorular can sıkıcı ama olsun o kadar