ozgurerdempolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Kolayca Para kazanmak diye bir şey yok. Evet parayı kolayca para kazanan insanlar mevcut fakat öncesinde illaki bir emek, zaman ve para harcamışlardır. Bu yüzden kolayca para kazanmak mümkün değil. Şimdi gelelim diğer konuya neden Adsense'ten ban yediniz bununla ilgili arkadaşlar size yardımcı olabilir bir çok kişi ve uzman var. Onun dışında sitenizde devamlı içerik girerek, zaten tanıtım yazısı vb. şeyler ileride almanız mümkün. Bu yüzden sitenizin konusu ne olursa çok aranan ve çok kişinin merak ettiği fakat Google'da insanların hakkında birşey yazmadığı her şey size para kazandırır. Bu yüzden devamlı araştırma yapmalı ve fazla aranan ama cevabı fazla olmayan şeyleri sitenizde yer verirseniz tekil hit elde edersiniz bu hiti de illaki Adsense ile paraya dönüştürmenize gerek yok, sadece burada bile foruma bakın Google ads var mı yok çünkü az para kazandırıyor ama heryer reklam dolu çünkü insanların olduğu heryere illaki birileri reklam vermek ister. Olay bu kadar basit sizi zengin etmesi için sadece günde 10.000 insan yeterli bu bir ordu dolusu insan sitenize tık atıyorsa zenginsiniz ve kolay yoldan para kazanıyorsunuz demek. Ama işte 10 bine ulaşmak için dediğim şekilde araştırmalar, zaman, emek ve para harcamanız lazım. Tabi bu öneri sizin şahsınızı tanımıyorum. Yeteneklerinize göre herşey yapabilirsiniz. Fenomen olmak için videolar çekebilirsiniz belki komiksinizdir. Belki de yeteneklisinizdir grafik tasarımları yapabilir logolar tasarlayabilirsiniz. Yani işin aslı insanların söyledikleri değil sizin ne yapabileceğiniz. Bir balığa burada insanlar ağaca tırman para kazanırsın diyecekler ve sizde yapamayınca hayal kırıklığına uğrayacaksınız. İşte bu yüzden önemli olan sizin ne yapabileceğiniz öncelikle kendinizi tanıyın balıksanız eğer yüzerek para kazanın ağaca tırmanmaya çalışarak değil. Çünkü herkesin bildiği yol size para kazandırmaz çünkü herkes biliyorsa o yolu herkes yapıyordur ve en başta yapanlar parayı zaten kazanıyorlar siz o pazarda tutunmak için çok para harcamanız lazım ve böyle bir bütçeniz yoksa kurtlar sofrasına oturmanız anlamsız. Onun yerine kendi sofranızı kurmalısınız. Saygılar uzun oldu ama 15 yıl önce bende böyle şeyler düşünüyordum. Sonra oturdum ve kendime uygun olan işleri yaptım. Bu şekilde kendimce başarılı şeyler üretebildim bu yüzden size de katkım olsun isterim.
Ağzınıza sağlık çok güzel bir açıklama olmuş, sitemi elimden geldiğince büyütmeye çalışacağım, yeniden sağolun.
Saygılarımla,
Kadir