benim ehliyetim 16 yıllık ben de araç kiralayamıyorum. Kiralama ücreti günlük 200 tl orada sıkıntı yok. En az 1500 TL limitli kredi kartı istiyor Çekim yapıp aracı verdiğimde geri vereceklermiş beyefendiler kartımda o kadar limit yok olsa da onlara çektirmem Bundan ayrıca 500 TL + kapora istiyor vermek istemiyorum. Boş senet imzalatılıyor onu da imzalamıyorum. Bu nedenle hiç araç kiralayamıyorum. avis, eurocar, mahalle arası rent a car dükkanı vb. hepsi aynı. taksiye talim
bu arada aracım var. araç tamirdeyken veya bazen ihtiyaç olduğunda araç kiralamaya her ihtiyaç duyduğumda kiralayamadım maalesef.