Birincisi 6 aylık ehliyetle kiralayamazsın hocam, 1 yıllık ehliyetle de ekonomi sınıfı kiralarsın. Öyle mahalle arasıymış, tanıdık galericiymiş bunlar başlı başına problem. Uzak dur, zamanını bekle.