Benim 2 yıllık ehliyetim vardı ben bile zor kiraladim. Bagizi firmalar emniyetten kontrol ederek bi program ile kayıt tutuyolar bagizilarida kara düzen senet usulü çalışıyor. Ben öyle biryer buldum ama dikkatli ol adamdan senetini mutlaka al ve önceden söyle arabayi getirince senetimi alırım diye bagizilari iki üç gun beklesin arabada bise çıkacakmı diyorlar sen sakın birakma