Konuyu kilitlenmesi için raporluyorum. Artık yeni bir argüman gelmiyor ve ben aynı şeyleri yazmaktan sıkıldım. Boş zamanım da kalmadı.

Unutmayın; bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın derseniz eninde sonunda zarar size de dokunur.

Bir türlü anlatamıyorum: kripto para ticareti yapmadım, 1 kuruş kâr veya zarar etmedim. Gerçi boş verin zaten yazdığımı değil bildiğinizi okuyorsunuz.

enderali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi herşeye girerken girin kar edince vergi vermeyin millete şov yapın zarar edince de devlet bize bahmiy. Ne kadar iyi ya
Bir türlü anlatamıyorum: kripto para ticareti yapmadım, 1 kuruş kâr veya zarar etmedim. Gerçi boş verin zaten yazdığımı değil bildiğinizi okuyorsunuz.


KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazanırken gelsin paracıklar, kaybedince devlet bana baksın yok öyle bir dünya. Bilgisi yoksa girmesin ne borsaya nede btc ye bu tip insanlar kaybettiklerinde gram üzülmüyorum.