Konuyu kilitlenmesi için raporluyorum. Artık yeni bir argüman gelmiyor ve ben aynı şeyleri yazmaktan sıkıldım. Boş zamanım da kalmadı.
Unutmayın; bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın derseniz eninde sonunda zarar size de dokunur. Bir türlü anlatamıyorum: kripto para ticareti yapmadım, 1 kuruş kâr veya zarar etmedim. Gerçi boş verin zaten yazdığımı değil bildiğinizi okuyorsunuz.
Abi herşeye girerken girin kar edince vergi vermeyin millete şov yapın zarar edince de devlet bize bahmiy. Ne kadar iyi ya
Bir türlü anlatamıyorum: kripto para ticareti yapmadım, 1 kuruş kâr veya zarar etmedim. Gerçi boş verin zaten yazdığımı değil bildiğinizi okuyorsunuz.
Kazanırken gelsin paracıklar, kaybedince devlet bana baksın yok öyle bir dünya. Bilgisi yoksa girmesin ne borsaya nede btc ye bu tip insanlar kaybettiklerinde gram üzülmüyorum.