ilk mail sizdeyse mail adresinize bir mail gelmiş olmalı onunla geri alınabiliyor belli bir saat denediniz mi hocam
2fa herzaman iyi oluyor, geçmiş olsun
birde 350 TL değil mi ad değiştirme paramı yatırmışlar
2F doğrulamanın önemi... Geçmiş olsun, mail vs. değiştirildiğinde ilk/önceki maile bağlantı gitmesi gerekiyor kontrol ettiniz mi?
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim maile tıklıyorum bu çıkıyor, bağlantı geçersiz diyor