cocobongo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk mail sizdeyse mail adresinize bir mail gelmiş olmalı onunla geri alınabiliyor belli bir saat denediniz mi hocam
adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2fa herzaman iyi oluyor, geçmiş olsun
birde 350 TL değil mi ad değiştirme paramı yatırmışlar
ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2F doğrulamanın önemi... Geçmiş olsun, mail vs. değiştirildiğinde ilk/önceki maile bağlantı gitmesi gerekiyor kontrol ettiniz mi?
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim maile tıklıyorum bu çıkıyor, bağlantı geçersiz diyor