Kripto paraya halen neden kumar deniliyor anlamıyorum yada ben kumarın anlamını bilmiyorum. Kumar dediğin belli bir taraf kazanır belli bir taraf tamamen parasını kaybeder. Kripto para da bugün 10 lira ise yarın 15 olur belli bir gün sonra 5 lira olur yani hep bir değer var. Bunla ilgili kumar diyen varsa görüşünü okumak isterim.