mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda yazmıştım hocam pazaryeri entegrasyon yazılımı. Pazaryeri satıcılarına entegrasyon programı yani
Gözümden kaçmış hocam. Yaş olarak 25-45 yaparsanız daha iyi verim alabilirsiniz diye düşünüyorum. Bu sebeple 45 yaş üstü için gereksiz reklam masrafından kurtulabilirsiniz