snnysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bilgiyi vergiden çok o ülkede sosyal yardım almamanız için yapıyorlar.
vergi ikameti olduğun ülkeye ödenir.
fransya bildirmiyor ama Türkiye'de vergisi istenir.
şuanda parayı Türkiye'ye sokmadıkça vergisi isteyecek bir yasa yok.
olsaydı varlık barışı olmazdı
ama olacak hazırlıklar onun hazırlığı ABD nib yaptığı gibi yapacaklar.
Turkiye benden vergi isteseydi parayi turkiyeye gonderdigimde alirdi zaten para Turkiyede bankada vergi alacak olsa direk bankadan vergisini keserler. Ben fransada oturdugum icin bu sistemle hangi ulkede ikametgah ediyorsan o ulkeye gonderiyorlar. Misal ben turkiyede oturuyorum paramda Almanya bankasinda bu anlasmaya gore Almanya bankasi Turkiyeye vergi dairesine her yil bildirmek zorunda verdigim linki tiklayip detayli okuyun ziraat bankasi bana bilgi gonderdi diyer bankalar uyguluyormu onu bilmiyorum https://www.ziraatbank.com.tr/tr/ban...inin-paylasimi