the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan ırkı ortadan kalkarsa devlete de ihtiyaç kalmayacaktır.
İnsanın insanca yaşamasını sağlayamayan devletler bir süre sonra yıkılırlar.
İnsan ırkı ortadan kalkma durumu yok ama devletin halkını yaşatması için ne yaptı bugüne kadar? Yol mu?, köprü mü?, ulaşım mı? bunlar yapılması gereken şeyler. Peki devlet halkını yaşatmamak için ne yaptı? Dolaylı vergi? (Vatandaşların devletten aldıkları hizmetin ya da satın aldıkların malın sonucunda oluşur. Örneğin, bakkaldan alınan bir çikolata için devlete belli oranda vergi öderiz. KDV ve damga vergisi bu vergi türüne dahildir.), Dolaysız vergi? (Tüccarların kazandığı paradan ya da bir iş yerinde ücretli olarak çalışan memur ve işçilerin maaşlarından kesilen vergi türü dolaysız vergidir. Devlet, bu vergileri çalışan ve maaşı olan her vatandaşından keser. Gelir vergisi ve kurumlar vergisi bu vergi türüne dahildir.) Peki devlet insanını hala nasıl yaşatıyor? Açlık, sefalat ve vergi kamçısı Neden? kavramını soramıyoruz sorarsak silivri soğuktur. Neden mi ben açıklayayım, mecliste millet vekilleri daha çok maaş alsınlar, meclis yemeklerinde 1TL'ye aldıkları yemekleri beğenmeyip çöpe atsınlar, altlarında lüks son model zırhlı Mercedes, bmw,... araçlara binsinler diye. Söylenecek çok şey var bu konu çok yere bağlanır. Dostum devlet yaşatıyor mu şimdi? soruyorum. Halk mı yaşatıyor hala devlet mi kendini?