Gaziantep vergi dairesi tarafından arandım tam 1 sene oldu cezam kesinleşmiş. 125 k ödemeye 100 k vergi istenmiş. Daha sonrasında uzlaşma (af) yolu ile 50 k ödenir şeklinde görüşmüş dün muhasebeci bi abim ne yapmam lazım fikir öneri Gaziantep'te aynı durumda olan var mı