bende bu piyasanın içine girip çıkmış biriyim.bu teknoloji ödeme yöntemi olarak kullanılmalı ama yatırım aracı olarak kullanılmamalı. kumardan farksız ve insanların birikimleri çok kolay bir şekilde yurtdışına kaptırılıyor.