Çok haklı bir yazı. Direkt olarak kripto para alandan vergi alamadığı için (kumarhanelerde de aynı problem vardı) direkt kapatmalı.
Devlet kafasıyla çok haklı bir yazı.
Özgürlükçe düşünen arkadaşlarım, özgürlük, sadece sizin ilgi alanınıza müdahale edilen anlarda ortaya çıkmıyor

Demokrasi dediğiniz şeyin Uganda ve Yeni Gine devletlerinden gideli çok olduğunu belirtmek isterim. İşinize gelene ses çıkartmak işinize gelmeyen olaylara 3 maymun oynayarak özgürlükçü olmuyorsunuz.
O yüzden yazıyı çok doğru buluyorum. Vergilendirilemiyor, takibi yapılamıyor. O zaman yasak olmalı ve engellenmeli.
Kişisel görüşüm;
Mis gibi coin teknolojisini kimse engellememeli. Bugün bir çok yerden kolayca ödeme alınabiliyor. Dileğen dilediği kadar coin alıp satabilir. Alıp satsın da. Parayı kazanırken devlete mi soruyorum veya başkasına mı soruyorum. "Pardon, ben para kazancaktım da uygun mudur?" mu diyorum. Veya parayı havadan mı veriyorlar? Hayır.. Herkes PARASIYLA istediğini yapabilir. Liberal ve kapitalist bir düzendeyiz. Buna karşı çıkan kişiler zaten 1750 kafasında yaşıyorlar. 1750 ingiltere sözde monarşik demokrasisinde diyelim...