Hocam yok şurda daha düşük yapıyorlar falan diyeni takmayın emeğinizin karşılığını alın "bir işte iyiysen, o işi asla beleşe yapmazsın "
Ben tam olarak ticaret konusunu anlamadim ben mesela 1 ay sonra ticaret yapmaya basliyabiliyorum 1 ay sonra ilk ticaretimi yapsam alici benle whatsap uzerindeb iletisimi yapsa alisverisi tamamlasa sonra benim profilime gelip ticaret puani atiyor dimi peki o ticaret puanini nasil elde ediyoruz ticaret yaptigimiz kisiye atmak icin hocam ?