zorlamı borsaya para yatırtıyolar kardeşim ? 10 bin yatır 50 bin geri çek mantığı ile coinlere yatırım yapıyor bu millet.Bence devlet kumarhaneleri falanda kapatmayacaktı zorlamı oynatıyolar kardeşim ?