Sadece zararını değil, elde etmesi gerekipte elde edemediği kârını da karşılamalı..hatta kumar oynayıp kaybedeni de karşılamalı, nasılsa vatandaşın uyanık olma görevi yok ama devletin uyanık olmayan vatandaşı koruma görevi var...