shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz birkaç ay oluyor bakım yapılalı
Çin yapımı 5TL'lik macun kullanıldıysa kurumuştur belki.

Siz yine kontrol ettirin, ayrıca bu ısı sadece işlemciden-grafik kartından değil(belirttiğiniz yerde işlemci-grafik kartı oluyor genelde) soğutucunun hasar almasından da kaynaklanıyor olabilir.

Siz yakın bir bilgisayarcıya götürün, kontrol etsin.