Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Maxigeyik desem değil, 1 yıldır covid belası ülkemizde daha adam akıllı aşı bulunamıyor / kapanma yapılmıyor. Beyefendi kumar oynayıp kaybetmiş, zararı devlet ödesin diyor. Ciddi ciddi merak ediyorum siz ne kullanıyorsunuz?