Merhabalar, halihazırda kullandığım idarelik lenovo markalı bir laptop cihazım var. Bu gün bilgisayarın dış temizliğini yapmıştım daha sonra her şeyi kurdum ve hiçbir sorun görünmüyordu. Daha sonra google vs. girdikten sonra, şarj batarya yeri veya ortası değil de, sol fan kısmı çok ısınmaya başladı. Elimle vs. kontrol ettiğimde herhangi bir hava çıkışı olmuyor sanırım. Cihaz içi tüm her şeyi tek tek optimize ettim, uygulamaları sildim, gereksiz her şeyi kaldırdım ve bilgisayarım hızlandı. Yani herhangi bir yazılım bilgisayarımı bu derece ısıtamaz ve ısıtmıyordu zaten. Sizce bunun sebebi nedir ? Bilgisayarımın içini nasıl açabilirim ve yardımcı olabilecek birileri var mı ? 7/24 buralardayım eğer bilgisi olan var ise cevap verebilirse çok mutlu olurum. İyi forumlar dilerim