Kazanırken çok iyi ya kaybederken neden devlet suçlu olsun.
Hem devletle ne alakası var.
Spekülasyon olacakmış herkes fakirleşecekmiş.
Hiç güleceğim yoktu.Yatırım yapmasın.
Adamın cebinde 1000 lira para var gidiyor kripto paralara yatırıyor.Ondan sonra terse düştüm eyvah
Ayılmalar bayılmalar.